piątek, 6 marca 2015

Zakup skutera Kymco Agility City 125

Skutery stają się coraz popularniejszym środkiem transportu na zatłoczonych ulicach miast. Do tej pory królowały pojemności do 50ccm, ale niedługo się to zmieni - od 24 sierpnia 2014 roku do prowadzenia skutera/motocykla o pojemności do 125ccm wystarczy prawo jazdy kategorii B (posiadane od co najmniej 3 lat).

Do tej pory jeździłem Piaggio Free 50ccm z 1999 roku. Po wejściu w życie nowych przepisów postanowiłem kupić coś nowego (mam tylko kat. B). Rozważałem zakup używanej Hondy PCX 125, jednak trudno znaleźć coś w dobrym stanie. Ostatecznie 28 stycznia 2015 kupiłem Kymco Agility City 125 w Motor-Land

Na tym blogu będę opisywał wszystko co związane z zakupem, docieraniem, serwisowaniem i ogólnie jazdą Kymco Agility City 125.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz